عنوان | زبان | تعداد محتوا | هزینه هر کلمه | ویراستار SEO | هزینه هر مطلب |
---|
هزینه ها شامل فرستادن فایل متنی در قالب Word می باشد و در سایت بارگذاری نمی گردد .
امروزه تاکید بیشتر سئو سایت بر تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوا باعث می شود که رتبه سایت شما بسیار افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران سایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص می دهند.
یکی از مشکلات اصلی این محتوا نویسان ، ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار آنها می باشد . اینکه چه نوع محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان وبسایت باشد و پیدا کردن یک منبع معتبر کاملا سخت است.
یکی از دلایل مهمی که به تولید محتوا می پردازید ، به کار بردن کلمات کلیدی داخل سایتتان است . لیست کلمات کلیدی که می خواهید برروی آنها برنامه ریزی کنید را بنویسید و شروع به نوشتن کنید . برای اینکار می توانید از ابزارهای سئو برای تولید محتوای با کیفیت استفاده کرده و کلمات و عبارت مرتبط که بیشترین جستجو را دارند را پیدا کنید .
محتوا می تواند بخش بزرگی از زندگی روزمره شما باشد. اما چرا به دنبال آن هستید؟ محتوا ما را آگاه می سازد، به سؤالاتمان پاسخ میدهد، سرگرممان میکند، باعث میشود لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان میکند و….
محتوا به شما کمک میکند، مشتریها را به سمت خود جذب نمایید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همچنین میتوانید بازدید کنندگان جدیدی به سایت خود بیاورید. درنهایت، درآمدی برای کسب و کارتان داشته باشید. بهتر است بگویم اگر شما محتوایی تولید نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.
به هر چیزی که برای انسان قابل درک باشد و در بستر دیجیتال یا غیر دیجیتال قابل انتشار است محتوا میگویند.
تولید محتوا یعنی ساختن هرچیز قابل درک
این تعریف خیلی سخت و دانشگاهی شد؛ این تعریف خیلی کلی است و ربط مستقیمی هم به بازاریابی ندارد.
شاید الان فکر میکنید که خب اگر تولید محتوا یعنی همین عکسهایی که در اینستاگرام پست میکنیم پس کار آنچنان سختی نیست! مقاله نوشتن هم که مثل انشا نوشتن است هرکسی میتواند بنویسد.
پس چرا شرکتها اینقدر دنبال کارشناس تولید محتوا هستند؟ جواب این سوال ریشه در بازاریابی مبتنی بر محتوا (Content Marketing) دارد.